Je hebt een strategie bepaalt, je video ziet er tiptop in orde uit maar nu moet deze ook bij je doelgroep geraken. Een van de opties is natuurlijk dat je hem gewoon op Facebook zet en hoopt op het beste OF je geeft je video nog een duwtje in de rug. 

Social media: een verhaal van cookies en pixels

Een pixel is niet alleen een van de vele puntjes in je beeld, het is ook een tool om je content bij je (potentiële) klant te krijgen. Facebook Pixel is een stukje code die op je website geplaatst wordt waardoor Facebook weet welke gebruiker interesse heeft in jouw bedrijf. Een handig iets dus.

En aangezien Facebook het grote broertje is van Instagram, kan je ineens ook daarop adverteren.

Een landingspagina: meer dan een drop-off

Niet elke video is voorbestemd voor sociale media. Een video leukt al snel je website op en zorgt ervoor dat je bezoekers langer op je website blijven. Maar plaats ze wel strategisch!

Als je video iets moet verkopen, kan je deze best zo hoog mogelijk zetten. Above the fold, zoals wij dat noemen. Dit is het eerste wat je ziet op een website zonder te scrollen.

Hoe je deze erop moet zetten? Daarmee helpen wij je graag verder!

Een zoekmachine die van video's houdt: Google!

De zoekmachinegigant is the place to be wanneer je bekendheid wil opbouwen of potentiële klanten wil bereiken met hoge aankoopintentie. Nog een pluspunt: YouTube is ook eigendom van Google, dus die betrek je er in één keer bij.

Door een héérlijk samenspel van Google Ads, Google Analytics en de Google Search Console  brengen wij je video op het juiste moment op de juiste plaats bij de juiste personen. 

google-search

En wat met offline video?.

Een video gebruiken buiten het internet? Ja, dat gaat absoluut nog. Heb je toevallig in een openbare ruimte of showroom een lege muur? Denk dan eens na om er een scherm te hangen. Zo kan je je video non-stop afspelen.

Zetten we straks samen de weg uit voor jouw succes met video?

[]
1 Step 1
keyboard_arrow_leftPrevious
Nextkeyboard_arrow_right